05 czerwca 2011

60! ... casting ;) ...

Wszystkie wygrane paczuszki wyzwaniowe już zapakowane, jutro wyruszą w drogę do swoich nowych właścicielek :) Mam nadzieję, że ucieszą Was przynajmniej tak, jak mnie ich kompletowanie :)

A teraz najważniejsza wiadomość - szukamy jednej (choć, czy faktycznie jednej to się okaże) kreatywnej osóbki, która zasili nasz zespół. Uważasz, że się nadajesz? Masz trochę wolnego czasu? Napisz o sobie kilka słów - czym się zajmujesz, kim jesteś, jakie prace preferujesz, jakich materiałów lubisz używać? Co lubisz, a czego kategorycznie nie? Wszelkie informacje, które pomogą nam podjąć decyzję mile widziane. I oczywiście poprosimy o link, pod którym można obejrzeć Twoje prace.

Na zgłoszenia czekamy do 19 czerwca - proszę kierować je na sklepowego maila:

sklep@scrapcafe.pl

Do wybranych osób wyślemy ankietę z bardziej szczegółowymi pytaniami oraz zasady współpracy.
Mile widziane osoby mało znane/ nieznane jeszcze w twórczym świecie. Chętnie Was poznam, więc proszę się nie krępować i próbować swoich sił.

Powodzenia
mag

4 komentarze:

Joanna Wiśniewska pisze...

Ucieszą na pewno! Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

Kasia Krzymińska pisze...

A ja właśnie dostałam i jestem pod wrażeniem hojności! Baaardzo dziękuję, jest mi naprawdę szalenie miło :)

Magdalena Deberny pisze...

o chwile mnie nie było a tu casting :) Może bym się zgłosiła...

Joanna Wiśniewska pisze...

Dziękuję za nagrodę, dziś doszła! Wszystko bardzo ale to bardzo się przyda :)