06 września 2011

120!..zielono mi, nanannnaaaa ;)

Czasami myślę, że ograniczają mnie kolory. Niestety często okazuje się, że to ja sama siebie ograniczam. Tak było i w tym przypadku.
Chciałam w końcu pociąć papier VENETIAN LACE ale zupełnie nie miałam na  niego pomysłu – niezbyt często tworzę w takich barwach. Chwilę potem chwyciłam dodatki Papermanii i samo poszło – szybko i chyba udanie :)

Z papieru odcięłam koronkowy wzór, dodałam kremową lekko perłową bazę, pasującą wstążeczkę i motylek w wykrojnika dotuszowany DISTRESSEM. Tylko na napis ciągle nie miałam pomysłu – w końcu wykorzystałam elementy ozdobne Papermanii, podklejone na inne ozdoby Pareramanii ;) 


Nakleiłam jeszcze złotego motylka i gotowe :) Powstała pięknie połyskująca karteczka! Zupełnie nie w moich barwach, ale jestem z niej zadowolona.


Także.. wam również życzę podróży kolorystycznych i zaskakujących eksperymentów :)

Materiałoznawstwo:

2 komentarze:

Unknown pisze...

Śliczna!!!

monia pisze...

Śliczna
A motyl boski!!!