08 września 2011

122! ... Wakacyjne wspomnienia ...

Witam serdecznie!
U mnie wakacyjne wspomnienia zaklęte w formie LO :)


Piękny, utrzymany w zielono-brązowej tonacji papier 7gypsies - Gypsy Market: Saige doskonale pasował mi do zdjęć z górskiej wyprawy. Ponieważ sam w sobie jest bardzo wzorzysty, wolałam nie szaleć z dodatkami :) Zdjęcia wyeksponowałam w rameczkach oklejonych starymi stronicami książki i pożółconymi dodatkowo distressem w kolorze scattered straw. Jedno ze zdjęć podkreślone dodatkowo falbanką zrobioną za pomocą dziurkacza Marthy Stewart - Half Daisy.


Potuszowane są również kwiatki (były zupełnie białe...)


Wszystkie trzy zdjęcia "spięłam" rameczką wykonaną dzięki wykrojnikom Spellbinders - Nestabilities - Labels Twenty i Quickutz - Nesting Shapes - Ovals. Ramka "przygwożdżona" za pomocą mini ćwieków Papermanii.


Pozdrawiam!

6 komentarzy:

ania pisze...

Fantastyczne LO! Pozazdrościłam - chyba spróbuję zrobić...

Szara pisze...

cudowne!

Aida Domisiewicz pisze...

świetny scrap! a wakacji i tych widoków szczerze zazdroszczę :)

Bellaidea pisze...

Piekne wakcje zakonczone, wspomnienia na zawsze!

Matilde pisze...

Cieszę się, że się Wam podoba :) Ze scrapami dopiero się rozkręcam i zapewniam, że będzie więcej :))

hania739 pisze...

Stworzyłaś śliczna wakacyjną pamiątkę:))