07 października 2011

149! ...Zegar...

Jakiś czas temu znalazłam zegar, ponieważ był bardzo zniszczony postanowiłam dać mu nowe życie ;)
Na początku wyglądał tak:


Okleiłam go papierem, dodałam nóżki z drewnianych korali, wymieniłam zżółkniętą szybkę.


 Użyłam Gałązki Marianne  LR0151 i listków Joy, obu rodzajów.


Odrobina brokatu Ranger - Stickles glitterglue - Frosted lace, gaza i gratisowe mikrokulki dopełniły całości.


Wnętrze zegara również ozdobiłam, przykleiłam perełki i kwiatuszki. Wymieniłam też szybkę, bo była zżółknięta.


Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie
Monia

5 komentarzy:

Aida Domisiewicz pisze...

Piękna odmiana!

mag pisze...

W ogóle bez porównania do pierwszego zdjęcia. W jakims markecie był ostatnio taki fajny biały regał - idealnie by pasował :) Piękny jest :)

Filka pisze...

aaaa jest cudny, nie moge się napatrzeć ;)))

kachna pisze...

wow, cudo !!!

Terri pisze...

Oh this is lovely! THe coloring and design is just beautiful!
Hugs,
Terri