25 października 2011

165!... rowerowo

Nigdy nie sadziłam, że zrobienie karteczki na 6 urodziny chłopca może być tak.. skomplikowane. Zaczęłam od prostej myśli, że ów młody mężczyzna, bardzo kocha swój rower, wiec miało być coś do roweru nawiązującego.. potem, że ma być kolorowo..


pocięłam papier, pochlapałam ecolinami, podoklejałam kalkę, naklejki i..



.. i wyszło co wyszło - Młodego i tak bardziej interesował prezent dołączony do karteczki :D



Materiałoznawstwo:

I jeszcze.. Poprzednia duszkowa karteczka powędruje do.. kachny -  już piszę maila :) Dziękuję dziewczyny za udział w zabawie!

Oraz. Wszystko co dobre kiedyś się kończy. Kochani, to moja ostatnia inspiracja dla SCRAPCAFE. Niestety ilość wolnego czasu z dnia na dzień się zmniejsza, więc muszę się dostosować. Wierzę jednak w to, że moja następczyni ubarwi Wasze wtorki :) Dziękuję Wam za wspaniałą zabawę, było mi naprawdę przyjemnie pracować z Wami :) Pozdrawiam Was serdecznie!
Nebri

2 komentarze:

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Cudna kartka! Zachwycił mnie ten misz masz kolorów i wzorów. Kapitalna! I na pewno się spodoba.

IWA pisze...

Karteczka wyszła bajeczna, taka kolorowa i radosna! Dziękuję za inspiracje!