16 marca 2012

262! Zaproszenia na komunię

Zaproszenia w wersji dla chrzestnych, czyli bardziej ozdobne i w pudełkach.


Biały papier wizytówkowy wytłoczyłam za pomocą Designables DS0916 Marianne Design. Nie mogło się obyć bez rozetki, którą zrobiłam z wycinanki z Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201. Na niej przykleiłam małą serwetkę Nellie's Choice - Wykrojnik koło z falbanką i hostię otoczoną kropeczkami z Pearl Makera.


Wnętrze zaproszenia również ozdobiłam papierem wytłoczonym  Designables DS0916, a na nim przykleiłam owalne szyldy z tekstem zaproszenia.



 Wycięłam je Nellie's Choice - Frame dies multi oval, a środkowy owal dodatkowo ozdobiłam narożnikami Marianne D - Wykrojnik serwetka LR0180.



Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie
Monia

1 komentarz:

F.T pisze...

Very elegant work, I like the white color and the little green work on this card.

Plastic Card Printing
Plastic Card
Scratch Cards