23 czerwca 2012

326! Kochanemu Tacie

Dziś jak wiemy mamy "Dzień Ojca" i z tej okazji, z pomocą mojej prawie 5-cio latki zrobiłyśmy "medal". Córusie są oczkiem w głowie tatusia więc trzeba było coś oryginalnego wymyślić :)

Wyszedł prawie w amerykańskich kolorach :) ale tak jakoś się złożyło...

Podstawą medalu jest koło z falbanką wycięte z zestawu SPELLBINDERS- EYELET CIRCLE


Natomiast sam "medal" składa się z rozetki. Zrobiłam ją wycinając dwa pasy papieru, których  brzegi potraktowałam dziurkaczem DOILY LACE




Motyw zegara ozdobiłam ćwiekiem z kolekcji Papermanii - Primary i całość podkleiłam kosteczkami 3D ,bez których nie mogę się już obejść:)




Pomimo iż kolory nie moje, myślę że wyszło radośnie, a jak mawia Hania "tatko" dostanie zasłużoną nagrodę:)

Materiały ze SCRAPCAFE:
ćwieki Papermnia - Primary

3 komentarze:

vena7 pisze...

piękne kolory ...

Daga pisze...

Mnie sie kolorki bardzo podobaja, super to wyszlo!!!!

GosiaMachynia pisze...

Podoba mi absolutnie wszystko kolory, pomysł, efekt całej kompozycji !!! Super !!!!