27 czerwca 2012

329! Notes na wakacyjne zapiski

Lato, czas podróży, wyjazdów - warto jest więc mieć pod ręką poręczny notesik do zapisywania przeróżnych ważnych spraw :) Ten, który zrobiłam ma właśnie nawiązywać do lata. Są więc i słoneczne kolory, i słoneczniki, i motyle, i inne owady...


Okładki okleiłam gazetą, brzegi pomalowałam białym gesso i potuszowałam na żółto. Na to przykleiłam troszkę mniejsze prostokąty, żeby było widać gazetowe brzegi. Papier dodatkowo został podrasowany zieloną mgiełką i wzbogacony embossingowanymi wzorami. Do motylków i pszczółek dołożyłam jeszcze robaka :)
Środek ćwieka to kółeczko wycięte z książkowej stronicy i zalane glossy accents.


Do kompletu jest zakładka :)



MATERIAŁOZNAWSTWO:
Ranger - Distress Ink pad - Scattered straw
Tattered Angels - Glimmer Mist - Forest Green
7gypsies: Natural History
Ranger - Glossy Accents

1 komentarz:

Ala M. pisze...

śliczny i absolutnie letni!