06 lipca 2012

336! Ślubna z odrobiną pomarańczu

Dziś pokażę Wam delikatną ślubną kartkę, z pomarańczowym akcentem. Ten akcent to róże, które umieściłam wraz z Marianne D - Wykrojnik liście LR0192 i Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151.


Kompozycję uzupełniłam Cheery Lynn - Polynesian Sails Oval, a imiona młodych umieściłam na tagu Spellbinders Nestabilities - Fancy Tags

 
Wewnątrz umieściłam na owalach wyciętych Nellie's Choice - Frame dies multi oval cytat i życzenia, a obie strony ozdobiłam  Cheery Lynn - Polynesian Sails Oval, kwiatuszkami i  gałązkami Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam Was gorąco!
Monia

4 komentarze:

Miriamart pisze...

Cudna :) jestes dla mnie inspiracją :)

GosiaMachynia pisze...

Piękna :)))

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Gosiu, Miriamart dziękuję Wam bardzo :*

anias pisze...

Prześliczna kartka,akcenty pomarańczowe tylko podkreślają jej urodę :) a środek perfekcyjny :)