30 lipca 2012

350. Pudełko na herbate

W jaki sposób coś banalnego 
przeobrazić w nietuzinkowy podarunek.
Oto przepis.
Kupiłam herbatę w dużym sztywnym pudełku,  
wszystkie brzegi pokryłam białą farbą akrylową
następnie przycięłam papier na  każdą ze ścianek
Każdy element potuszowałam przy pomocy

dodatkowo umieściłam kilka kalkomanii 
 Przód ozdobiłam "okuciem" wyciętym z
które pokryłam Ranger - Crackle Accents.

 na górze umieściłam kilka kwiatów

  i co wy na to?


Użyte materiały:
listki  Marianne D - 

*************************************************************************

Pudełko Pauliny jest piękne, a ja z opóźnieniem spieszę z wynikami ostatniego wyzwania.
Otóż głosami naszej ekipy postanowiłyśmy wyróżnić Aloshę z jej piękna ramką, natomiast bon na zakupy przypadł tym razem w udziale p. Lucynie Marynowskiej. Gratuluję serdecznie, a na kolejne wyzwanie zapraszam we wrześniu, zaraz po wakacyjnej przerwie.

Mamy jeszcze jedno zaległe losowanie, którego wynik zapomniałam opublikować.
Otóż przy ostatniej promocji była także do wygrania nagroda rzeczowa. Spośród zamówień spełniających warunki zabawy wylosowaliśmy laureata i jest nim numer zamówienia: 1564.

Gratuluję wszystkim wygranym i proszę o kontakt pod adresem: sklep@scrapcafe.pl  w celu realizacji nagród.

Pozdrawiam ciepło
mag

5 komentarzy:

Aka pisze...

Niesamowite :) Aż trudno uwierzyć, że to cudo było pudełkiem z herbatą ;) Pięknie!

Sylwia-eR pisze...

Cudowne : )

Lidka pisze...

a ja na to :), że jest piękne :)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Przecudne! Zauroczyło mnie!

Alosha pisze...

Jejku! FANTASTYCZNE! Brak mi słów...
Dziękuję pięknie za wyróżnienie mojej ramki :*