10 października 2012

385! 30-lat razem

Rocznica Ślubu to wyjątkowa chwila.
Warto o niej pamiętać i mile spędzić ten czas razem, powspominać...

Miałam okazję zrobić kartkę na tę wyjątkową okazję.
Wyjątkową, ponieważ 30 lat razem, to kawał czasu!
 Cudownie mieć ukochaną osobę przez tyle lat i oby jeszcze dłużej...

Rozmarzyłam się...:)
ale teraz konkrety...

Moim zamierzeniem było zrobienie eleganckiej kartki, a skoro o tym mowa to koniecznie chciałam użyć czerni, ale bez przesady.

Kartka lekka i elegancka w swojej prostocie.






Głównym elementem jest ozdobna etykieta wycięta z zestawu Spellbinders- Fancy Tags Two, na którą nałożyłam elipsę Nellie's Choice. 
Zainspirowana kwiatami Brises, wycięłam je wykrojnikiem Joy, lekko powyginałam i ozdobiłam czarnymi kamyczkami Papermanii , do tego w tym samym kolorze użyłam perełek w płynie Ranger
Nie mogło się obejść bez kosteczek 3D

UŻYTE MATERIAŁY:
Nellie's Choice. - OVAL
kryształki Papermanii 
perełki black - Ranger
kosteczki 3D

Pozdrawiam ciepło!

5 komentarzy:

Wiśnia pisze...

super połączenie kolorów, sliczna kartka

Karmeleiro pisze...

Naprawdę śliczna, delikatna kartka w pastelowych kolorach.

Madzik pisze...

Jest fantastyczna a odrobina czerni dodaje jej uroku:)

LiOnka pisze...

Cudowna jest, bardzo mi się podoba:)

Ala M. pisze...

czerń dodaje uroku, piękna i szalenie elegancka kartka