15 marca 2013

459! Z filiżanką czekolady

Urodzinową kartkę w czekoladowych kolorach ozdobiłam piękną filiżanką Marianne D - Wykrojnik filiżanka, spodek, łyżeczka CR1237.


Filiżankę nakleiłam na serwetkę  Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201. Dodałam róże zrobione z wycinanek z  Spellbinders - Rose Creations. Napis wycięłam owalem Nellie's Choice - Frame dies multi oval


Nie chciałam robić prostej kartki, więc wymyśliłam formę zawiązywanego składaczka, z życzeniami ukrytymi wewnątrz.


 Po rozłożeniu składaczek wygląda tak:


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego weekendu,
Monika 

10 komentarzy:

Iliana pisze...

Fajny ten kształt! Kolory są piękne, a ta filiżanka urocza :D

Czarna dama pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

kolorki cudne i ten pomysł składaczka rewelacyjny!

paauliska pisze...

śliczne kolorki i cudna karteczka wyszła

weronkaa84 pisze...

Piękna i te brązy są bardzo eleganckie:)

Asia3city pisze...

Smakowita i jaki metrowiec po rozłożeniu ;0

Ewelina Nowak pisze...

piękna- uwielbiam takie kolory:) pozdrawiam:)

Ti-Tinka pisze...

jest prześliczna ;)

zetkaArt pisze...

Moniu a jaki wymiar ma ta kartka ?

Dobre Czasy pisze...

Witaj-pomysłowo i bardzo ciekawie tu u Ciebie.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Ja tu zostanę na dłużej - dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne.J.