30 maja 2013

497! Tag z motylem

Witam wszystkich w ten leniwy, świąteczny dzień :)
Chciałam dzisiaj pokazać rzecz kompletnie zbędną i z pozoru niepotrzebną, czyli tag :) Ale już ten sam tag podarowany komuś miłemu, okazuje się mieć bardzo sympatyczny charakter :)


Zarówno kształt taga, jak i centralna rameczka pochodzą z tego zestawu. W uzyskaniu pożądanego koloru pomogły mi jak zwykle tusze Distress - tym razem Picked raspbeery i Iced spruce. Dobrze wszystkim znany motyl został pokryty brokatem dzięki czemu pięknie się mieni.


  Wiem skądinąd, że osobie, której podarowałam ten tag, bardzo się spodobał :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i przy okazji chciałam powiedzieć, że będzie mnie teraz nieco mniej, ale na stałe nie opuszczam Mag i dziewczyn z DT :)

MATERIAŁOZNAWSTWO:


5 komentarzy:

mapowska pisze...

Przepiękny!

Hrabinka Anna pisze...

ale czad... nie wiem czy to przekłamanie w zdjeciach, czy prawdziwy efekt kolorystyczny polaczenia tych dwoch kolorow, co by to nie było efekt super.

Matilde pisze...

Jeśli chodzi o kolory, to zapewne wszystko zależy od indywidualnych ustawień każdego monitora :) Na moim kolory są takie jak w rzeczywistości :)

Avrea pisze...

śliczny!

thulannguyen pisze...

Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.