26 sierpnia 2013

531. Klimatyczna


Lubię pracować w kremie i brązie zawsze powstają klimatyczne prace.
Tak też było tym razem.
Z resztek podartego papieru Studio75 - Vintage Memories 03
przygotowałam bazę kartki wykorzystując odrobinę koronki



Następnie z wykrojnika Marianne Design
wycięłam  kwiatki  których płatki przyciemniłam tuszem Ranger - Archival Ink - Coffee
przy użyciu narzędzia do tuszowania Ranger - Ink blending tool
 Przygotowałam  z nich dwa przestrzenne  kwiaty.
Po lewej wersja gnieciona, po prawej róża.


  przestrzeń między nimi wypełniłam listkami  Marianne D LR0226


 Napis wycięłam przy pomocy najmniejszego owalu z zestawu



UŻYTE MATERIAŁY:








5 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudna :-)

Anneke pisze...

You have made such a pretty card. Love the little brouwn tips on the leaves. It goes wel with the colour of the flower.Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Aleksandra P. pisze...

wspaniała! z jakiego papieru wycinałaś kwiatki?

Aleksandra P. pisze...

hmm...?

Unknown pisze...

swietna, zwlaszcza te kwiatki!