11 maja 2014

665! Mediowy chustecznik

Witajcie,

Niedawno ozdobiłam córeczkom pudełko na gumki i spinki. Tym razem pokusiłam się o ozdobienie chustecznika w tym samym stylu. Także dziewczynki mają teraz komplet.
Drewniane pudełko pomalowałam gesso, przez maskę nałożyłam pastę strukturalną, a po wysuszeniu potraktowałam mgiełkami. Pudełko samo w sobie jest bardzo ozdobne, dlatego pozostałe elementy dekoracyjne ograniczone są do minimum, tylko kilka kwiatów i trochę kryształków.







I razem z pudełkiem córek ;)


Materiały ze Scrapcafe:

13arts - Ayeeda Gesso: 120ml   Memory Box - Maska Rhapsody   13arts - Ayeeda Mist: Mgiełka pastelowa - Pastel Blue    13arts - Ayeeda Mist: Mgiełka pastelowa - Pastel Pink   Papermania - Pale Pink

Miłej niedzieli!

3 komentarze:

anulabloguje pisze...

Ślicznie wyszedł chustecznik... kolory bardzo mi się podobają... takie subtelne i romantyczne :o)

wiola_c pisze...

świetny, energetyczny chustecznik. Świetnie zmediowany. :)

Sylwia-eR pisze...

Bajecznie kolorowy - no i wreszcie wiem jak wygląda ta maska w użyciu : )