09 października 2015

851! Zakupownik / Shopping list notebook

Witajcie! / Hello!

Czy wybierając się na większe zakupy zapamiętujecie, co trzeba nabyć, czy spisujecie wszystko na kartce? Moja pamięć bywa zawodna, więc przed każdym wyjściem do sklepu sporządzam listę potrzebnych rzeczy. Niedawno wpadł mi w ręce notesik świetnie nadający się do tworzenia takich list. Postanowiłam ozdobić go po swojemu ;)

When going shopping, do you remember all the things that you need to buy, or you write everything down on paper? My memory is sometimes unreliable, so before each visit to the store I prepare a list of needed items. Recently, I came across a great little notebook that is suitable for creating such shopping lists. I decided to decorate it in my own way ;)





Użyłam następujących produktów ze sklepiku:

I used following product form the shop:

UHK Gallery- Allo Allo - zestaw   Cheery Lynn - French Pastry   NA ZAMÓWIENIE - Spellbinders - Borderabilities Card Creator - A-2 Scalloped Borders One   NA ZAMÓWIENIE - SPELLBINDERS - Nestabilities - Classic Ovals LG   NA ZAMÓWIENIE - SPELLBINDERS - Nestabilities - Classic Scalloped Ovals LG 
   NA ZAMÓWIENIE - SPELLBINDERS - Shapeabilities - Ribbon Banners   Promarker - Olive Green   Serduszko "Made with Love"   Kosteczki dystansujące samoprzylepne 2mm

Pozdrawiam! / Cheers!

Mapowska

2 komentarze:

Sigrun pisze...

Genialny pomysł. Tez musze sobie taki notes ząłożyć! Koniecznie!

arelierbymary pisze...

Słodka grafika :) Świetny pomysł. Na pewno skorzystam, tym bardziej, że mam podobny notesik. Czeka tylko na ozdobienie :)